Dapat Makan Vitamin Percuma Dengan Cash Rebate Shaklee

www.vitaminbelle.com. Khamis, 25 Mei 2023.

Vitamin sekarang ni adalah keperluan untuk setiap orang sebab mereka dah bijak. Yelah, kiranya investment untuk kesihatan pada hari ini dan juga pada masa datang, pada 20 tahun akan datang. Tanggungjawb pada badan kenalah sihatkan badan. Nak beribadah kena sihat, nak beriadah kena sihat, nak kerja pun kena sihat tau.

 Tapi kalau dapat beli vitamin dengan percuma siapa yang taknak kan? hehe.

Saya dulunya hanya pengguna Shaklee dan belum jadi penjual pun, dok mengutip order dari keluarga sahaja. Pasal apa tau, pasal vitamin Shaklee kalau dah dapat kesan baiknya pada diri sendiri, dengan semua saya share kebaikannye. Beli Ostenutrix dan Omega Guard yang da bomb untuk masalah sendi dan tulang, tup tup dapat cash rebate !

LinkInstagramFacebookLink

Cara Untuk Dapatkan Cash Rebate Shaklee

Jom saya share kan macam mana caranya untuk dapat beli vitamin secara percuma setiap bulan.

Ada 2 cara nak jadi ahli.

ATAU


Klik ni untuk tahu  cara nak log in Shaklee Online. Nak tahu contohnya untuk dapatkan percuma keahlian di bawah ini.

Join lah ahli di sini https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1194529 

atau hubungi saya Belle 010-5671157

Memang menjimatkan bila anda dapatkan promo Shaklee yang menawarkan keahlian percuma. Macam-macam benefits boleh dapat bila dah join Shaklee ni. Yang untungnya, dapat beli produk Shaklee sehingga 25% discount tau dan dapat khidmat nasihat cara makan vitamins dengan betul. Selain tu, boleh join terus buat bisnes Shaklee untuk yang nak berniaga.

Boleh refer bawah ni untuk peluang besar bisnes Shaklee bisnes terbaik Malaysia.

Dapat Cash Rebate atau Cash Bonus

Cash Rebate atau Cash Bonus ni akan direct to account bank every 14th next month. Kadang kala lebih awal dari tarikh tersebut kalau ia nya jatuh hari minggu atau cuti umum. Best sangat.

Cash rebate yang anda dapat tu bolehlah anda beli vitamins sendiri atau untuk keluarga. Dah jimat dekat situ. Kalau beli di platform online lain yang tanpa ada keahlian, anda memang rugi habis lah. Melepaslah untuk dapat cash rebate dan produk yang tidak terjaga keselamatannya.

Setiap produk Shaklee ada points tertentu iaitu UV. UV yang terkumpul dalam masa sebulan dan mencapai syarat, anda layak untuk dapat cash rebate. Anda boleh refer jadual di bawah untuk cash rebate yang anda boleh dapat dengan setiap pembelian atas 150 UV.

Ramai pengguna setia Shaklee di bawah organisasi saya yang dapat cash rebate setiap bulan. Memang untung!

Nak Tahu Cara  Macam Mana Nak Kumpul UV Tak ?

Saya mesti akan bagitahu customers saya cara nak dapatkan cash rebate ni tiap kali mereka dah membeli. kalau ada lagi beberapa UV lagi untuk kumpul pun saya akan bagitau mereka. Jadi kat sini, mereka pun tak akan rugi.

Share kan manfaat dan promosi Shaklee kepada ahli keluarga, saudara mara, jiran dan kawan-kawan dan kenalan terdekat anda.

Diri Sendiri 100 UV

Mak Ayah 100 UV

Adik Beradik 100 UV

Sepupu 100 UV

Jiran-jiran 100 UV

Kawan-kawan 100 UV

600 UV pun terkumpul untuk bulan tersebut. Dan anda layak untuk dapat cash rebate 11% anggaran dalam RM 224.20 (anda boleh refer jadual di atas). Senang-senang je anda dapat RM 224, bolehlah topup beli vitamin sendiri lagi.

"More You Share, More You Will Get"

Kelebihan Cash Rebate Shaklee

Anda yang sudah menjadi ahli, layak dapat diskaun 25% bagi setiap produk Shaklee tau. Dah lah dapat harga ahli, anda dapat cash rebate lagi.

2. Kesihatan

Nikmat kesihatan dengan menggunakan produk yang selamat dan berkesan. Anda akan dapat pada badan diri sendiri dan sekiranya dikongsikan manfaat pada orang lain, mereka juga akan mendapat nikmat yang sama. Ia menjadi lubuk pahala buat anda kerana tak kedekut manfaat, yang ingin lihat orang lain sihat walafiah jalani kehidupan.

Saya berbesar hati nak consult anda dengan vitamin terbaik ni. Ada macam-macam set kesihatan seperti set ikhtiar hamil, set hamil, set berpantang, set menyusu, set sendi, set reverse diabetes, set elak gugur rambut, set kecantikan, set kurus, set gemuk, set naikkan hb dan sebagainya.

Klik gambar di bawah terus untuk whatsapp saya.

Dapat RM 60 pun dah happy kan. Saya jemput semua, sama ada students, ada kerja hakiki, suri rumahtangga untuk dapatkan cash rebate ni sama-sama. Jadikan ia satu extra income anda di zaman yang mencabar ni ;)

#nextlevelblogging

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#blogmegashaklee

LinkInstagramFacebookLink

Baca juga hot artikel yang lain :

Penaja Blog Mega Shaklee