Vivix Shaklee Untuk Apa Dan Untuk Siapa

#VivixShaklee adalah #1 hot selling Shaklee supplements yang anda tak akan jumpa di mana-mana tempat selain di Shaklee. Vivix adalah minuman antioksida yang mempunyai kandungan Polifenol (ORAC Value yang tinggi). Kandungan Vivix ini telah dipatenkan khas untuk Shaklee, jadi pihak lain tidak dapat meniru hasil yang sama.

#VivixShaklee ini tiada tandingan dengan jenama lain. Boleh baca lebih dalam lagi mengenai keunikan nya.

Kajian dari Pemenang Noble Prize in Medicine, Professor Elizabeth Blackburn telah mengkaji bagaimana kromosom dilindungi oleh telomere dan enzim telomerase.

Ditulis Khamis, 29 Jun 2023

Telomere adalah endcaps yang melindungi kromosom dan sekecil-kecil DNA di dalam sel. Telomere ini akan semakin pendek apabila sel rosak disebabkan radikal bebas. Banyak faktor radikal bebas ini seperti minum minuman alkohol, pengambilan ubat-ubatan, pencemaran sekitar, penggunaan bahan kimia, stress atau tekanan hidup yang tinggi, amalan pemakanan yang tidak sihat, kurang bersenam dan merokok. 

Semakin anda berumur, semakin pendek telomere disebabkan radikal bebas.

Sel-sel yang rosak ini akhirnya akan membawa kepada berbagai masalah kesihatan yang tidak diingini seperti kanser, masalah jantung, kidney failure, diabetes, sinus dan sebagainya.

Jadi, kandungan Vivix yang mempunyai polifenol daripada ramuan buah-buahan antioksida ini terbukti berkesan melalui kajian klinikal yang dijalankan ia mampu memelihara sel badan yang rosak sehingga peringkat DNA dan merencatkan segala sel abnormal dalam badan kembali normal.

Full journal mengenai Telemore Study di sini. 

LinkInstagramFacebookTikTokYouTubeLink

Apa Kandungan Vivix Shaklee

Antara 8,000 jenis anggur di dunia, Muscadine Grape adalah salah satu buah anggur yang terbesar, buah jarang didapati, kulitnya tebal dan tahan lasak.

Muscadine grape ini sangat unik kerana ia mempunyai 20 kromosom, berbanding jenis anggur yang lain hanya mempunyai 19 kromosom. Muscadine grape ini mempunyai kepekatan asid elagik dan elagitanin yang lebih baik, apabila digabungkan dengan polifenol yang lain, ia menjadi lebih powerful.



2. Purple Carrot

Purple carrot ini adalah sumber terbaik vitamin A dan superfood. Ia mengandungi anthocyanins, bertindak sebagai anti radang, anti mikrob dan anti carcinogen.


3. Elderberi Eropah

Mengandungi vitamin A, B, C dan nutrien seperti amino, carotenoid, tannin dan rutin.


4. Polygonum Cuspidatum

Tinggi resveraterol dan mempunyai ciri-ciri anti penuaan


Manfaat Polifenol Vivix Pada Tubuh Badan

Polifenol dalam Vivix Shaklee ini dapat membaiki sel-sel badan sehingga dapat menembusi DNA di dalam sel. Ia akan mencari segala masalah atau kerosakan pada sel dan baiki sel tersebut.

2. Melindungi sel-sel badan

Polifenol ini juga dapat melindungi sel dalam badan daripada kerosakan yang akan datang disebabkan radikal bebas. Kajian klinikal menunukkan Vivix ini mampu mengaktifkan satu pengawalan genetik utama bertindak melambatkan penuaan.

3. Memberikan tenaga kepada sel badan

Ia juga dapat memberikan tenaga kepada sel yang telah rosak untuk kembali pulih semula. Berdasarkan kajian makmal dari universiti terkemuka menunjukkan Polifenol ini berupaya meningkatkan jumlah mitochondria, kilang tenaga dalam badan untuk menghasilkan tenaga.

4. Melambatkan proses penghasilan protein AGE

Ia dapat melambatkan proses penghasilan protein AGE (Advanced Glycation End Product). AGE terhasil disebabkan gula dan protein, di mana ia sangat bahaya sehingga boleh merosakkan sistem tubuh badan manusia. AGE adalah faktor kepda penyakit-penyakit kronik.

Siapa Perlukan Vivix Ini ?

Perlu diingatkan kandungan dalam web ini tidak bertujuan menggantikan nasihat perubatan, diagnosis atau rawatan profesional. Sentiasa dapatkan nasihat pakar perubatan dan pakar profesional untuk pertanyaan. 

Testimoni Vivix Shaklee. Real People, Real Result

Dengan izin Allah, saya juga pregnant anak ketiga asbab ambil #ResVShaklee (upgraded vivix in softgels)

Dapatkan bersama set hello new you shaklee untuk kurus secara sihat :)

Untuk dapatkan konsultasi dan produk #VivixShaklee, boleh dapatkan dari saya pengedar Shaklee sah Belle Arshad, No ID 1194529 :) Saya pengguna Shaklee lebih dari 13 tahun dan Vivix ini adalah produk premium yang banyak beri kesan baik kepada saya. Alhamdulillah.


Di bawah ini nombor saya ye. Save tau.

010-567 1157

010-567 1157

010-567 1157


#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#blogmegshaklee

#nextlevelblogging

#pengedarshakleecheras

#pengedarshakleemalaysia


Berminat untuk menjadi ahli Shaklee, boleh klik link ini https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1194529

Anda boleh terus menikmati penjimatan harga ahli sehingga 25% di physical Shaklee shop atau di website Shaklee. Buat pelajar, yang dah ada kerja hakiki atau suri rumahtangga sekiranya anda memerlukan extra income dengan Shaklee, saya bersedia untuk beri tunjuk ajar :)

LinkInstagramFacebookTikTokYouTubeLink

Penaja Blog Mega Shaklee

Master Norita Idris

Lihat hot artikel yang lain juga :