Bisnes Online Terbaik Malaysia : Bisnes Shaklee

Ditulis oleh Belle Arshad, Selasa 11 April 2023.

Memandangkan kos isi rumah pun makin meningkat, memang banyak yang cuba berjinak-jinak nak buat side income dengan bisnes. Tapi sebelum memulakan bisnes, pastikan ia berbaloi dengan masa dan income dan tak memerlukan modal yang besar. Yang tak perlu sediakan tapak sewa kedai dan kudrat untuk pergi ulang alik ke kedai setiap hari. Senang kata, memudahkan serba serbi.

Bayangkan, seronok kan kalau dapat side income tengah bulan disamping ada gaji kerja hakiki. Bisnes Shaklee ini setiap 14 haribulan mesti masuk. Tak pernah lambat, malah yang pernah awal dari 14 haribulan pun ada kalau 14 haribulan jatuh hari minggu atau hari cuti umum.

Jom saya kongsikan kenapa bisnes Shaklee adalah bisnes terbaik Malaysia :

1.Modal Yang Sangat Rendah Atau Free Membership

Modal pendaftaran adalah serendah RM 35 untuk bergelar ahli Shaklee. Tapi nak free registration tanpa keluar sesen pun ada! Beli apa-apa promo set yang menawarkan free membership atau beli jualan atas 100 UV points. Memang pemurah Shaklee ni nak bantu mereka yang semangat nak buat bisnes Shaklee dan jadi member.

RM 35 untuk yuran keahlian ATAU

Free yuran keahlian dengan set promo yang tawarkan free keahlian ATAU

Free yuran keahlian dengan belian atas 100 UV points

Dah jimat RM35 kalau anda kumpulkan pembelian vitamin atau produk Shaklee bernilai RM350 (100 UV points). 

2.Fleksibel, Business Anytime Anywhere

Shaklee sediakan sistem yang lengkap dengan pelbagai info dalam website dan apps. Boleh access dari handphone, tab atau laptop dan dari mana jua kita berada. Nak pickup anak dari sekolah atau tengah waktu rehat di pejabat pun boleh buat bisnes Shaklee. Semuanya di hujung jari anda.

3. FREE Ilmu Nutrisi dan Ilmu Bisnes

Master Haji Roslan, berpengalaman 30 tahun dalam bisnes Shaklee adalah upline saya. Banyak ilmu bisnes yang beliau sampaikan sama ada online atau offline.

Nutritionist Shaklee share ilmu nutrisi produk Shaklee.

Setiap bulan, Shaklee akan adakan pelbagai classs nutrisi dan produk kepada semua ahli Shaklee secara online.  Yelah nak buat bisnes kenalah tahu apa yang nak diniagakan tu supaya dapat memberikan khidmat nasihat yang bersesuaian kepada bisnes. Jangan risau, kalau anda bukan dari bidang perubatan pun boleh lakukan bisnes ni sebab Shaklee family dari pelbagai bidang. Antaranya, suri rumahtangga, peguam, guru, dentist, accountant dan sebagainya.

Janji anda berkemahuan untuk belajar dan praktikkan apa yang telah diajarkan. Di mana anda berada pun saya sudi untuk beri tunjuk ajar one to one kepada anda online atau offline. In shaa Allah.

4. Shaklee ada 3 C. Apa Itu 3 C ?

Tahun depan 2024 international trip di Japan - Osaka, Nara dan Kyoto. Regional trip pula di Royal Carribean Cruise Singapore to Phuket. Wow sangat!

3C adalah : Cash Bonus, Car Bonus dan Convention Trips.

Anda yang tentukan berapa cash bonus yang anda mahukan. Nak RM50 ? Nak RM300 ? Nak RM1000 ? Atau RM 20,000 sebulan pun no problem Shaklee boleh bayarkan. Asalkan kemahuan kita tu sama tandingan dengan usaha kita dalam bisnes ni. Walaupun suri rumahtangga pun boleh dapat income 3 hingga 4 angka sebulan.

Downlines pun boleh terima bonus yang lebih besar dari uplines sekiranya downlines tu bekerja lebih keras. Sistem Shaklee adalah fair and square.

Untuk mereka yang layak melepasi syarat akan dapat car bonus. Setiap bulan anda akan dapat insentif car subsidi dalam bentuk cash juga. Jadi terpulang pada anda untuk gunakan insentif itu untuk keperluan peribadi yang lain.

Muslims boleh membuat pilihan untuk trip ke luar negara atau pun menunaikan umrah 5 star. Ditaja sepenuhnya oleh Shaklee dari duit belanja, tiket penerbangan, makan minum hatta luggage sekalipun Shaklee akan bagi. Semuanya hanyalah layanan 5 star tanpa mengangkut luggage ke hulur hilir haha dan makanan pun tiptop sentiasa cukup. Regional Convention Trip juga ditawarkan kepada yang layak seperti tahun depan 2024 adalah di Royal Carribean Cruise Singapore to Phuket.

5. Tak Simpan Stok dan Tak Perlu Keluar Untuk Pos

Hanya buat order customer di website dan tak perlu keluar untuk pos buat bisnes online. Dari packing barang dan pos dilakukan oleh staff Shaklee tanpa melibatkan agen. Sebagai agen Shaklee juga tak perlu simpan stok dan tak perlukan modal nak kumpul stok bergunung di rumah. Bila mana ada order masuk sahaja dari customers untuk proceed order. Mudah saja kannn.

6. Kredibiliti Company. Terkenal Di Seluruh Dunia

Shaklee telah berkembang maju di persada antarabangsa. Tak perlukan model atau iklan merata di kaca televisyen kerana produk ini sudah lama di pasaran lebih dari 100 tahun. Jika di Malaysia, ia sudah 25 tahun di pasaran.  Banyak sangat testimoni di search engine yang berpuas hati dengan produk Shaklee. Produknya sangat berkualit, selamat dan semestinya sangat efektif hasil kajian dari para scientists yang hebat. 

Produk Shaklee sentiasa ada repeat demand dari customers. Dan semestinya ramai yang ingin mencuba vitamin No 1 ni dari set kesihatannya, set kecantikan, set penjagaan diri, set home care dan sebagainya. Sangat sesuai dijadikan lifetime business kerana semua produknya adalah keperluan seharian.

Shaklee telah banyak membantu saya dan keluarga dari segi kesihatan since 2003. Nak baca pengalaman mak saya yang melecur muka dan tangan dan dapat bantuan kesihatan dengan Shaklee boleh baca di sini.

Best kan sebab tu bisnes online Shaklee sangat memudahkan dan sesuai untuk semua. Saya dan team akan bersama-sama beri sokongan dan bantu anda untuk aim berapa yang anda NAK$$ untuk bisnes online ni. Jom register Shaklee bersama kami. Lelaki dan wanita dialu-alukan :)

Whatsapp saya terus untuk join bina side income. Whatsapp 0105671157 :)

#nextlevelblogging

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#blogmegashaklee

Belle Arshad. SID 1194529

Pengguna Shaklee lebih 13 tahun. Family pengguna Shaklee since 2003 until now.

Bantu ramai ikhtiar sihat dan jana pendapatan bersama Shaklee.

Jom lawati media sosial saya :) Klik icon di bawah.

LinkInstagramFacebook

Baca hot artikel lain juga: