Shaklee Fun Day dan Bisnes Shaklee

Macam-macam free gifts boleh dapat bila hadirkan diri di Shaklee Fun Day yang diadakan di 4 tempat ni iaitu di Home Office Petaling Jaya, Kuala Lumpur Branch, Kota Bharu Branch dan Johor Bharu Branch pada 18 Mac 2023, Sabtu.

Apa yang specialnya ? Yang specialnya mengenai Shaklee Fun Day ini meraikan semua orang! Kita boleh bawa ahli keluarga dan rakan-rakan yang lain. Event ini memberi kelebihan kepada 2 kategori iaitu yang dah berdaftar dengan Shaklee dan yang baru nak berdaftar. 

Memang berduyun-duyun yang datang, tak kira lah dah Master ke belum tetap beratur memborong discounted Shaklee Youth! dan nak berebut free gifts.

Set Shaklee Puasa yang famous untuk kenyang lama dan bertenaga. Saya tengah pregnant 8 bulan bertenaga dan dapat nutrisi dengan Set Shaklee, alhamdulillah

Ahli Yang Dah Berdaftar Dengan Shaklee (Existing Member)

Free Punch, Ceramic Mug Lid, Notebook

Ahli Baru Ingin Berdaftar Dengan Shaklee

LinkInstagramFacebook

Jom daftar Shaklee dengan saya :)

Shaklee juga menyediakan belon untuk diberikan kepada anak kecil yang datang ke branch. Mereka dapat merasai kemeriahan Shaklee Fun Day ini. Kami juga dapat merasai FREE loaded air performance drink! Masa ni belum Ramadan, jadi semua asyik topup untuk minum. Betul buat hilang dahaga menunggu turn nak bayar. Hehe. Best sangat happening, tak pernah tak best setiap kali Shaklee buat event.

Youth Scincare bebas 2500 chemicals berbahaya, sangat lembut di muka

Selain itu, discounted Youth scincare memang buat semua orang excited! 5% hingga 40% discount boleh didapati pada event tersebut. Kalau nak tahu, Youth skincare adalah dari bahan botani yang dihasilkan setelah 8 tahun kajian dibuat oleh pakar. Patented ingredients Anggur Muscadine ada terdapat dalam formula skincare ini. Tinggi antioksida, dan hasilnya pasti awet muda kelihatan 10 tahun lagi muda. Wow. Memang favourite saya betul, wajib topup Youth bila dah habis stock sendiri.

Youth Skincare Mesra Dengan Semua Jenis Kulit !

Bila meningkat usia, memang berisiko untuk dapat kulit kusam dan pigmentasi. Malaysia pula memang panas cuacanya, yang memerlukan kita untuk extra care dengan kulit. Memang berbeza bila amalkan  Youth skincare. Barrier skin semakin membaik, kulit more brightening tak kusam mambang dah, jerawat pun semakin berkurangan. Amazed!

Ramai tak lepaskan peluang untuk grab promo bila ada je promo Youth ni. Rugi sangat siapa yang tak pernah cuba Youth Skincare. Jom tengok testimoni pengguna yang berpuas hati.

Terima kasih tak terhingga yang mempercayai Shaklee Supplement Terbaik yang memberi manfaat kesihatan kepada semua lapisan umur dan juga memberi peluang kepada Shaklee Distributor di Malaysia untuk menjana pendapatan bersama-sama.

Sistem bayaran bonus sangat adil, tidak menkayakan upline kita kerana setiap bonus adalah dari usaha kita sendiri. Setiap harga produk adalah sama walaupun kita berada di rank master atau pun shaklee distributor biasa. 

Sistem membuat pesanan order juga sangat teratur dan bersistem. Kita tak perlu untuk simpan stok berkotak-kotak, hanya membuat pesanan order di website dan staff Shaklee yang akan uruskan pengeposan ke customer. Sangat mudah kan? :)

Selain itu, Shaklee Bisness ini :

#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#bisnesshaklee

LinkInstagramFacebook

Jom Bisnes Shaklee dan peluang buat duit raya awal dengan Shaklee.

Bimbingan dan bahan marketing dari saya dan Master yang dah 30 tahun berbisnes Shaklee.