Keunikan Vivix Shaklee Tiada Tandingan Dengan Jenama Lain

Vivix Shaklee ini sangat premium dan tiada tandingan sehinggakan dapat mengubah tahap kesihatan pengguna lebih baik..dengan izin Allah. Macam customer saya, beliau adalah pesakit diabetes yang mengalami luka kaki berlubang.

"Alhamdulillah dengan Kuasa Allah. Alhamdulillah Sal..daging kaki dah timbul...."

Itulah ucapan syukur beliau kepada mak saya selepas penambahan On #VivixShaklee seminggu dengan cara yang betul berkesan. Sebelum ini kakinya berlubang teruk, Alhamdulillah sekarang doktor puji lukanya makin cantik membaik.

Bukan itu je, beliau tidak kerap demam seperti dulu. Kesihatannya makin membaik semuanya kerana Allah Asy-Syafie. 


Saya nak cerita lebih lanjut mengenai Keunikan Vivix yang tiada tandingan ini.

Ditulis oleh Belle Arshad. Rabu, 12 Julai 2023.

Keunikan Vivix Shaklee Tiada Tandingan Dengan Jenama Lain

1. Anggur muscadine mempunyai 20 pasang kromosom

Anggur muscadine mempunyai 20 kromosom berbanding anggur yang biasa itu cuma mempunyai 19 kromosom saja. Ini membuatkan kelebihan pada anggur muscadine yang tinggi antioksidan, 40 kali ganda tinggi antioksidan daripada anggur biasa.


Apabila tinggi antioksidan, maka ia lebih banyak memberi manfaat pada kesihatan tubuh badan manusia.

2. Tinggi antioksida (Jumlah asid elagik yang tinggi sejenis Polifenol)

Diantara 8000 jenis anggur di dunia, anggur muscadine adalah salah satu anggur yang terbesar, tebal, penuh antioksidan dan jarang didapati. Ini telah menarik perhatian saintis Shaklee untuk mencipta minuman sihat dan pekat Vivix.

Anggur muscadine ini lebih tinggi antioksidannya 6 hingga 8 kali lebih daripada blueberry. Jumlah asid elagik yang paling tinggi adalah sejenis Polifenol.


Polifenol ini secara klinikal mengaktifkan pertahanan selular, anti keradangan dan memberikan tenaga kepada sel demi kelangsungan hidup.

3. Nilai ORAC yang paling tinggi

Wah! Nilai ORAC (Oxygen Radical Absorbent Capacity) anggur muscadine yang paling tinggi berbanding goji berry, cranberry, blueberry, pomegranate dan anggur jenis lain.


Nilai ORAC ini bertujuan untuk menentukan kadar sesuatu bahan itu dapat menentang radikal bebas dalam tubuh. Ia dibangunkan oleh Institut Kebangsaan Penuaan (NiA) di Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH).


Makin tinggi nilai ORAC, makin tinggi keupayaan antioksidan untuk melawan kerosakan sel disebabkan radikal bebas dan melambatkan proses penuaan tubuh badan.


Anggur muscadine ini akan lebih berkuasa apabila digabungkan dengan patented ingredients Rejuvetrol iaitu Knotweed Jepun, Ekstrak Lobak Ungu dan Ekstrak Elderberi Eropah. Ia membuatkan spektrum perlindungan yang lebih luas dan optimum keberkesanannya.


Jadi, patented ingredients ini hanya dapat dijumpai di Shaklee dan bukan di mana-mana jenama lain. Ia memberi manfaat pada pengguna hidup lebih sihat dan melambatkan proses penuaan sel badan.

4. Vivix Shaklee dari biji dan kulit anggur muscadine

Kalau anda nak tahu, pengamal perubatan meta fizik ada rungkaikan sekiranya nak dapatkan khasiat delima itu lebih bagus jika blend sekali dengan kulit dan biji delima itu.


Maksudnya khasiat sebenar antioksidannya terletak pada kulit dan bijinya, bukan dari isi dan air buah. Ia bertepatan dengan Saintis Shaklee yang mencipta Vivix dari ramuan kulit tebal dan biji anggur muscadine. Sebab itu, Vivix Shaklee ini pekat, lazat, tidak membeku jika disimpan di freezer dan ia sangat berkesan pada kesihatan menyeluruh.


Kulit tebal dan biji anggur muscadine ini mengandungi kepekatan asid elagik, iaitu kepekatan antioksidan yang paling tinggi.


LinkInstagramFacebookTikTokYouTube

Sudi-sudi lah follow media sosial saya untuk tahu promosi terkini dan tentang produk Shaklee :)

Jom Amalkan Vivix Shaklee

Kualiti Shaklee ini sangat terjamin setelah dikaji ke atas penggunanya selama 5 tahun, kajian ini dilakukan bersama dengan set vitamin shaklee yang lain. Kajian telomeres, hasil kajian dari saintis Shaklee iaitu Prof Dr Elizabeth Blackburn pemenang Noble Prize for Medicine.


Shaklee membuat 16,000 kajian kualiti dan kajian keselamatan terhadap Vivix. Berbaloi untuk mengamalkan produk berkualiti tinggi seperti Vivix dan juga #ResVShaklee.


Dapatkan konsultasi yang berkesan dan cara penggunaan yang efektif daripada Belle. Kalau nak nikmati 25% penjimatan Shaklee, boleh siap-siap-siap isi form di link ini untuk register sebagai ahli Shaklee.


https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1194529


Siapa yang perlukan Vivix? Semua golongan yang inigin mengekalkan kesihatan mereka.


Save tau nombor telefon saya. For fast reply please whatsapp me.

010-567 1157 

010-567 1157 

#blogmegashaklee

#nextlevelblogging

#shakleethrive2023

#shakleethrive2023

#pengedarshakleecheras

#pengedarshakleesetapak

#pengedarshakleemalaysia

#shakleekualalumpur

#nabuela

LinkInstagramFacebookTikTokYouTube

Sudi-sudi lah follow media sosial saya untuk tahu promosi terkini dan tentang produk Shaklee :)

Penaja Blog Mega Shaklee

Master Norita Idris

Baca hot artikel yang lain juga: