9 Sebab Kenapa Komuniti Business Shaklee Best

2. Dimewahkan dengan majlis ilmu yang banyak sama ada dari segi nutrisi, marketing, kepimpinan dan macam-macam lagi. Semuanya FREE untuk semua termasuk business Victory Vitamin saya, online class setiap hari Selasa malam anjuran Mastermind Group by Master Haji Roslan, upline saya dan ada juga yang berbayar sekiranya ilmu dari kepakaran dari saintis nutrisi Dr Redza Rahman dan class Grow Dengan Youtube 2023 bersama Master Amin. Fuh best ! Banyak saya belajar pick topic, keyword, content dan complete SEO !

Sesi bersama saintis Dr Redza dan Master Naquib

Master Amin ajar formula grow dengan Youtube

Sesi bersama Masters yang lebih 20, 10 tahun dalam bisnes Shaklee

Strategi Marketing dari master hebat lebih 10 tahun.

4. Sesiapa pun dapat tingkatkan keyakinan diri. Daripada seorang introvert atau jarang bergaul dengan orang luar kerana menguruskan keluarga di rumah, mereka makin berkeyakinan untuk bercakap! Saya sendiri banyak belajar untuk lebih lancar bercakap dengan ramai orang, customer, dalam Reels, Tiktok. Syukur Alhamdulillah dapat diturunkan ilmu kepada empayar business Victory Vitamin dan sesama Shaklee komuniti. 

Lebih yakin dengan penerangan vitamin pada umum.

Boleh bercakap untuk ajak untuk bina business dari rumah jana 4k-5k sebulan

Attend event BLNC yang dipenuhi ramai positif leaders

5. Membentuk diri lebih positif berada di circle yang betul. Ini memang perlu untuk membina habit yang baik dan kesihatan mental. Elakkan daripada mengumpat atau membuang masa dengan perkara yang negatif. Jadi lebih waras tau pemikiran kita dan lebih matang diri untuk lebih THRIVE.

6. Uplines mengambil berat tentang downlines. Seperti uplines saya Master Haji Roslan dan Senior Key Coordinator Rusima selalu memberi semangat, peringatan dan ilmu. Seronok kan ! Bila dah ada dalam circle begini, nak down semangat memang tak sempat haha. Kami akan call untuk bertanya khabar. Ada masa kami memang akan berjumpa di event atau rumah. Saya sendiri akan selalu contact dan berjumpa dengan downlines untuk beri tunjuk ajar.

7. Komuniti Shaklee saling mengingatkan tentang ilmu ukhrawi. Setiap pengisian mesti seimbang dengan mengingatkan kepada Sang Pencipta kita, Pemberi Rezeki kita Allah SWT. Banyak amalan dan doa dikongsikan oleh leaders setiap kali class supaya kita sentiasa kembali mengingati dan mengamalkannya.

8. Kami mempunyai berbeza background. Ada dari pakar perubatan, pakar nutrisi, akauntan, lawyer, engineer, cikgu, suri rumahtangga yang berjaya saling memberi value dari kemahiran, skill masing-masing untuk lebih excel dalam Shaklee.

Dr Nisa sebahagian dari Shaklee family kami

Bonda Sue yang lebih 20 tahun berkongsi ilmu

Bersama Master Hj Roslan semasa event santai Meet and Greet

9. Walaupun leader yang baru join Shaklee, mereka masih boleh attend macam-macam event dan class untuk asah skill business, marketing, leadership. Banyak peluang pada wajah baru untuk sama-sama naik dengan leaders yang dah berpengalaman. Membuatkan mereka tidak rendah diri malah lebih bersemangat.


#blogmegashaklee

 #shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

IF YOU WANT TO GO FAST GO ALONE, IF YOU WANT TO GO FAR GO TOGETHER :)  #shakleefamily

JOM JADI SEBAHAGIAN SHAKLEE FAMILY YANG POSITIF DAN BERJAYA.

InstagramFacebookLink