Cara Hilangkan Jeragat Dengan Cepat Dan Berkesan

Jeragat atau pigmentasi ini berlaku disebabkan oleh pembentukan minyak, sel-sel kulit mati dan juga bakteria di bahagian liang-liang muka di dahi, hidung, pipi dan dagu.


Lapisan kulit kita atau epidermis ini mempunyai 5 lapisan. Jeragat dah muncul pada lapisan bawah sekali (lapisan pertama epidermis). Jeragat ini akan naik satu per satu ke atas lapisan epidermis. Sebab itu kita akan nampak jenis jeragat pudar dan jeragat yang jelas terang.

Ditulis Belle Arshad. Jumaat, 30 Jun 2023.

LinkInstagramFacebookTikTokYouTubeLink

Sudi-sudi lah follow media sosial saya untuk tahu promosi terkini dan tentang produk Shaklee :)

Penyebab Berlakunya Jeragat

Cara Hilangkan Jeragat Dengan Cepat

Saya akan recommend 4 produk yang selamat dan berkesan untuk hilangkan jeragat dengan mudah dan cepat. Ini adalah formulasi yang bersesuaian dengan semua orang dan semua jenis kulit dan tidak kira wanita atau lelaki. Tips ini anda tak akan jumpa dekat mana-mana selain sini hehe.

1. Vivix Shaklee

#VivixShaklee ini adalah minuman antioksida yang mempunyai ORAC Value yang tinggi. Ia mengandungi ramuan polifenol yang didapati dari buah-buahan merah dan purple seperti musacdine grape yang mampu merawat ke peringkat DNA.


Jadi, polifenol ini sangat membantu hilangkan jeragat dari lapisan epidermis pertama lagi sehingga lapisan yang kelima dan akan melindungi kulit dari  munculnya jeragat pada akan datang juga.

2. GLA Shaklee (Gamma Lenolenic Acid)

Atasi masalah hormon anda dengan GLA Shaklee. Jeragat ini sangat degil, walaupun anda dah buat rawatan laser untuk hilangkan jeragat, ia akan muncul semula sekiranya hormon anda tak stabil.


GLA membantu mengawal paras hormon anda dengan lebih baik. Apabila hormon anda lebih stabil, maka kulit anda akan lebih sihat dan lebih cantik. Jadi, jeragat pun tidak akan mudah muncul semula !

3. Sustained Released Vitamin C 

Semakin usia kita meningkat, kolagen badan dan muka kita semakin berkurangan. Kulit pun akan mudah kendur, mudah untuk rosak ! Itu sebab kulit muka mudah berminyak, mudah ada bakteria dan mulalah episod jeragat muncul dari bawah hingga ke epidermis.


Sustained Release Vitamin C ini mampu menghasilkan kolagen dalam badan. Dan menariknya Vitamin C ini tidak seperti vitamin C lain.

Ia dapat kekal di dalam darah selama 24 jam dan ini memberi kesan baik kepada pencegahan awal jeragat di muka. Kulit pun akan cantik dan more brightening bila amalkan vitamin c ini.

4. Youth Shaklee Skincare

Youth skincare ini organic, sangat lembut, 100% vegan dan bebas 1500 bahan kimia terlarang. Kalau anda nak tahu, Youth ini mengambil masa selama 8 tahun untuk penyelidikan dan kajian ke atas pengguna supaya Youth ini benar-benar berkesan dan Wow!


Skincare ini diformulasi dengan bahan semulajadi dan patented vitamin, polifenol, algae dan Youth Complex yang mampu menanggalkan kulit sel mati secara lembut, meresap jauh ke dalam kulit dan merawat dari dalam serta Age Moisturizer SPF50 memberi perlindungan kulit dari UVA UVB yang merbahaya dan menjadi penyebab kepada jeragat tebal di muka.

Testimoni Pengguna Shaklee Dapat Pudarkan Jeragat 

Nak kulit lebih sihat tanpa jeragat, jerawat dan masalah kulit yang lain, anda perlu merawat dari dalam dan ikut petua hilangkan jeragat ini. Jangan tunggu sehingga jeragat anda semakin memburuk dan tebal dari akar ke atas epidermis.

Jika ada pertanyaan atau ingin dapatkan vitamin kulit cantik Shaklee, sila hubungi saya.

010-567 1157 

010-5671157 


Saya sudi untuk bantu lebih ramai wanita atau lelaki yang ingin tampil cantik dan menarik dengan produk Shaklee yang selamat dan berkesan :)


#blogmegashaklee 

#nextlevelblogging

#shakleethrive2023 

#shakleetriumph2023

#pengedarsh,akleecheras 

#pengedarshakleemalaysia

#shakleekualalumpur

#nabuela

SID 1194529. Nabilah Arshad

Pengguna Shaklee lebih 13 tahun. Family pengguna Shaklee since 2003.

Bantu ramai jana side income dan sihat dengan Shaklee.

#pengedarshakleecheras

LinkInstagramFacebookTikTokYouTubeLink

Sudi-sudi lah follow media sosial saya untuk tahu promosi terkini dan tentang produk Shaklee :)

Penaja Blog Mega Shaklee

Master Norita Idris

Baca hot artikel yang lain juga :