Projek Duit Raya. Okay Tak Dapat RM 500?

Persiapan puasa dan raya kali ini agak mencabar apabila persekolahan akan dibuka pada bulan Mac, bulan yang sama. Bersediakah kita? Mungkin ada keluarga yang terasa sempit apabila memikirkan tentang macam-macam perbelanjaan.


Macam mana nak bayar yuran, senarai barang-barang keperluan sekolah, tambang bas sekolah, senarai barang-barang dapur, perbelanjaan baju raya, perbelanjaan kuih raya dan sebagainya. Anda perlu buat perancangan awal dan buat tindakan.

Sebab itu, team saya buat inisiatif adakan Projek Duit Raya dengan Shaklee demi nak membantu ibu bapa yang berasa sempit untuk kos perbelanjaan. Okay tak kalau 14 April, 14 Mei ini duit RM 300, RM 500, RM 1000, RM 2000 masuk akaun? Okay sangat kan.


Buat yang memang ada kerja hakiki tapi tengah bulan boleh dapat lagi extra cash, siapa lah tak seronok. Mesti seronok. Peluang bisnes Shaklee ini sangatlah besar. Silap-silap bukan hanya dapat cover untuk perbelanjaan raya je. Malah boleh dijadikan lifetime career, sinking fund dan duit persaraan nanti.

Jom tengok contoh anggaran duit bonus untuk sebulan hasil Shaklee ini. Berbaloi sangat buat bisnes ini. 

LinkFacebookInstagram

APA KELEBIHAN BUAT BISNES SHAKLEE UNTUK DAPATKAN DUIT RAYA? KENAPA BUKAN BISNES LAIN?


Jangan tunggu lama-lama untuk mulakan sebab bisnes ini sangat masyuk and very flexible! Atas katil, waktu lunch hour office atau tengah duduk di rumah sambil jaga anak pun boleh buat projek duit raya. Anda tak perlu keluar sesen pun untuk simpan stok banyak-banyak dan tak perlu keluar untuk pos barang. Sistem bisnes kini lebih teratur dan ada bimbingan percuma untuk semua, bimbingan dari saya dan master yang hebat-hebat yang lain yang berpengalaman 10 tahun, 20 tahun dalam bisnes ini.

Bukti Master Haji Roslan, Master Faezah Ismail yang dah lebih 25 tahun dalam bisnes Shaklee ini.

Sebelum ini Dr Anisah berkhidmat di HUKM. Sekarang menjadi Dr Mama Shaklee untuk membantu tingkatkan kesihatan dan financial orang lain ke arah lebih baik.

Bukan setakat team kami saja yang memberi semangat dan bimbingan khusus. Tapi semua Shaklee leaders bagaikan satu keluarga saling membantu berkongsi idea, marketing strategies dan leadership skill demi mission yang sama "Our mission is to provide a healthier and better life for everyone".


Circle kami sangat pemurah dengan ilmu dan sebarkan bakti. Contohnya, #blogmegashaklee ini ditaja sepenuhnya oleh Master Norita Idris. Beliau berbelanjakan lebih dari RM30K untuk hadiah kepada para peserta Projek Blog Mega Shaklee 1.0. Kini diteruskan untuk jadi penaja utama Projek Blog Mega 2.0. Bukan itu lah yang nak dibanggakan tapi boleh bayangkan betapa pemurah beliau demi nak tingkatkan kualiti leaders yang lain dalam penulisan blog dan bisness Shaklee. Master Salwa selaku pembantu kepada projek ini pula banyak berkongsi tentang SEO dan ilmu nutrisi produk.


KENAPA KENA BUAT PERANCANGAN AWAL UNTUK DAPATKAN DUIT RAYA ?


Antara sebabnya adalah:


Sebab utama di atas pun dah boleh buat kita berfikir dalam-dalam pentingnya buat duit dengan Shaklee. Jangan segan, jangan malu dan yang penting jangan berlengah contact saya untuk bantu anda dapatkan extra duit raya!

Saya nak kongsikan beberapa promosi untuk Ramadan yang paling famous. Anda boleh senang-senang buat duit dengan Shaklee memandangkan produk ini selamat dan ada kajian kertas kerja. Produk yang lebih 100 tahun di pasaran tanpa ada rekod buruk.

LinkFacebookInstagram

Boleh klik icon untuk membuat pembelian set shaklee dan sebarang soalan boleh tanya saya.

Set famous Shaklee untuk bulan puasa. Kena pandai cari lifetime career yang always in demand and sustainable company. 

Lihat Set Puasa Shaklee di sini.

Tak pernah lagi harga promosi macam ni Shaklee tawarkan. Terlajak murah dapat 2 tong boleh pilih flavour! Semua orang suka set puasa mudah ini.

Baca juga artikel sahabat Shaklee yang sama berkongsi Projek Duit Raya. Moga kita semua dikurniakan rezeki yang barakaah, rezeki yang membawa kebaikan dan rezeki yang berterusan dan tidak pernah putus seperti air zamzam oleh Allah S.W.T. Aamiin Ya Allah Ya Mujib.


#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#blogmegashaklee