Apa Itu ResV Shaklee Dan Manfaatnya

Apa itu ResV ?

ResV ini mengandungi Polifenol yang tinggi sama seperti #VivixShaklee. Ia adalah revolusi terbaru kepada Vivix. Diciptakan dengan upgraded ingredients dan ia dalam bentuk softgels. Lebih praktikal untuk di bawa ke mana sahaja dan cara penyimpanannya boleh di suhu bilik.

ResV Shaklee ini dicipta dan diuji secara klinikal untuk menyokong kesihatan menyeluruh dan anti penuaan yang hebat dan sihat. Ia dipatenkan khas untuk Shaklee dan pihak lain tidak dapat mencipta kandungan yang sama dengan ResV.

Ditulis oleh Belle Arshad. Jumaat, 30 Jun 2023

Vivix dalam bentuk cecair manakala ResV dalam bentuk softgels

Perbezaan antara ResV dan Vivix

ResV Shaklee mempunyai 30% lebih berkuasa berbanding Vivix. Bukanlah sebab Vivix tidak sehebat ResV, tetapi ! ResV mengandungi extra bahan polifenol.

Extra bahan polifenol dalam ResV:

ResV disokong oleh 6 paten. Saintis Shaklee menggunakan proses pengekstraan berpaten untuk dapatkan segala kebaikan polifenol dalam ResV supaya kita dapat manfaat secara menyeluruh dan secara semulajadi. 

Spektrum polifenol yang luas berdasarkan muscadine grape yang mempunyai kepekatan asid elagik dan elagithanin yang lebih special daripada jenis anggur yang lain. Muscadine grape ini bila digabungkan dengan ramuan polifenol yang lain dapat hasilkan antioksidan yang lebih berkuasa.

Apa fungsi ResV Shaklee ?

Polifenol di dalam ResV ini melindungi DNA daripada kerosakan akan datang yang berpunca daripada radikal bebas dan memperbaiki DNA supaya dapat elakkan endcaps telomere menjadi pendek. Apabila endcaps telomere menjadi pendek, maka berlakunya risiko kepada penyakit-penyakit kronik seperti kanser, sakit jantung, tekanan darah tinggi, diabetes dan sebagainya.

Endcaps kromosom (telomere) ini pendek memberi kesan kepada penyakit kronik

2. Meningkatkan daya tahan sel badan

Polifenol ResV ini meningkatkan daya tahan sel supaya dapat mengurangkan keradangan, radikal bebas dan toksin dan seterusnya memberi kesan pada kesihatan tubuh badan yang lebih baik.

3. Meningkatkan fungsi sel badan

Polifenol ResV ini meningkatkan fungsi sel di mana ia akan melambatkan pembentukan protein AGE (Advanced Glycation End Product) yang merosakkan sel dan menyebabkan penuanaan sel badan. AGE adalah faktor kepada penyakit-penyakit kronik.

4. Meningkatkan tenaga sel

Polifenol ResV ini berupaya meningkatkan jumlah mitochondria, iaitu kilang tenaga dalam badan untuk enghasilkan tenaga. Jadi, jika anda memerlukan tenaga untuk teruskan aktiviti harian anda perlu consume ResV. Badan pun akan lebih bertenaga dan tidak mudah penat.

Specialnya ResV ini ! Fakta ResV yang anda perlu tahu

Kapsul ResV ini ada 2 selaput:


Kalau anda nak tahu, pengamal perubatan tenaga mental Fizik ada maklumkan sekiranya nak dapatkan khasiat delima itu lagi bagus blend sekali kulit dan biji delima itu.

Maksudnya khasiat sebenar buah antioksida ini adalah dari kulit dan bijinya.

Memang bertepatan dengan saintis Shaklee memang menciptakan...

Ramuan ResV daripada kulit muscadine grape dan bukan isinya.

ResV adalah 100% semulajadi

LinkInstagramFacebookYouTubeTikTokLink

ResV untuk siapa ?

Testimoni ResV Shaklee Yang Sebenar

Banyak masalah kesihatan yang telah dibaik pulih oleh ResV kerana kelebihana dan manfaat yang ada pada ResV itu sendiri. Alhamdulillah Segala Puji Bagi Allah.

Pengalaman saya sendiri ingin ikthiar sakit belakang kerana salah posisi ketika menyusukan anak. Dah bermacam cara saya lakukan untuk baik sakit belakang termasuklah buat yoga untuk luruskan badan tapi tak kembali pulih.

Tapi selepas ambil 2 softgels ResV pada waktu malam, esoknya sakit belakang tu dah takda. Masya Allah seronoknya !

Pengalaman saya lagi yang masih merancang keluarga. Saya dan suami consume ResV untuk tenaga yang berpanjangan di siang hari tapi lain pula jadinya. Kami direzekikan zuriat asbab ResV alhamdulillah Allah Maha Perancang :) Sekarang anak saya berusia 2 bulan sihat walafiah Alhamdulillah.

ResV Shakee ini diformulasikan dengan bahan aktif polifenol sangat bagus untuk yang ikhtiar hamil. Ia dapat kuatkan rahim dan jadikan sperms suami lebih sempurna dan tidak cacat. 

Sekiranya anda ingin menambah kehebatan #ResVShaklee dalam pemakanan harian anda, anda boleh dapatkan dari saya pengedar Shaklee sah, Nabilah Arshad No ID 1194529. 

Boleh save siap-siap nombor telefon saya di bawah ini tau.

010-567 1157

010-567 1157


#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#nextlevelblogging

#pengedarshakleecheras

#pengedarshakleemalaysia

#ResVShaklee


Boleh whatsapp saya untuk pertanyaan dengan tekan gambar di bawah.

LinkInstagramFacebookYouTubeTikTokLink

Jemputlah follow media sosial saya untuk dapatkan maklumat tentang produk Shaklee dan promo-promo terbaru. :)

Penaja Blog Mega Shaklee

Master Norita Idris

Baca hot artikel yang lain juga :