Percutian Shaklee Bertaraf 6 Bintang 

Selain cash bonus, car bonus, Shaklee juga beri reward convention trip kepada leaders. Dah pulun buat bisnes Shaklee sepanjang setahun berbisnes, Shaklee akan taja percutian secara percuma kepada leaders yang layak capai convention points. Ada 2 incentive trip iaitu regional trip dan juga international trip setiap tahun.

Convention trip ini boleh di convert kan kepada cash sekiranya anda tak mahu travel. Kalau travel pun, Shaklee akan bagi elaun poket dan elaun makan. Seronok kan.

Isnin, 24 Julai 2023

Berita baik untuk kaki travel, anda boleh kumpul seberapa points pun yang anda nak sepanjang bisnes. Boleh jadi 2, 3 atau 4 tiket extra. Bolehlah bawa bersama anak-anak, pasangan, ibu ayah, ibu ayah mentua, adik beradik yang belum berkahwin. Baca tips travel untuk persediaan bawa anak travel bersama-sama.

Jom saya kongsikan dan beri gambaran kepada anda dengan percutian Shaklee mewah yang bertaraf 6 bintang.

LinkLinkFacebookYouTubeTikTokLink

Sudi-sudilah follow saya di media sosial :)

Bestnya Percutian Shaklee

1. Flight ticket percuma. Buat leaders yang perform seperti Presidential Shaklee Master Coordinator dapat business class.

2. Elaun pocket untuk bercuti disediakan untuk semua leaders dan elaun makan juga disediakan. Bawa diri jelah nampaknya.

3. Shaklee berikan luggage free yang berjenama setiap seorang leader. Suami 1 luggage dan isteri 1 luggage.

4. Anda tak perlu bawa luggage ke hulu ke hilir. Shaklee sediakan luggage service dari airport sehingga depan bilik hotel.

5. Makanan disediakan dari pagi sampai malam. Sekiranya takde chef di hotel tersebut mahir masak masakan tertentu seperti Nasi Goreng, Shaklee akan hire chef dari hotel lain. Bagusnya. Leaders tak sempat   untuk lapar, pasti kekenyangan dan elaun makan yang diterima pun tak berusik. Elaun makan itu boleh digunakan untuk shopping.

6. Restoran makanan halal dan muslim friendly. Shaklee staffs bawakan bekalan chillies oil masa travel. Memahami bethol.

7. Percutian yang terisi dengan pelbagai aktiviti dan percutian yang memuaskan berhari-hari. Betul berjalan-jalan sebab paling minima hari pun adalah 5 hari untuk regional trip. Tak macam company lain  sekejap sangat, penat pun tak sempat hilang.

8.  Shaklee siap sediakan jadual solat waktu tempatan lagi. Shaklee betul jaga kebajikan leaders Muslims. Sekiranya takde surau, Shaklee akan booked satu bilik khas untuk dijadikan surau untuk leaders.

9. Dapat macam-macam gifts dari Shaklee. Contoh seperti jam tangan, chocolates dari negara yang dilawati itu.

10. Sekiranya memilih umrah ziarah Shaklee, Shaklee akan sediakan telekung Siti Khadijah, pakaian ihram, bag sandang, merchandise lain contoh seperti beg kasut dan tumbler rubbermaid.

11. Dapat menetap di Bilik hotel yang sangat mewah. Bukan biasa-biasa travel trip ni.

Lampiran Umrah Mekah Dan Madinah 2023 

Sekiranya anda nak sama-sama join percutian Shaklee yang mewah PERCUMA seperti ini, perlulah jadi leader Shaklee terlebih dulu ya ;)

#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#nextlevelblogging

Jom jadi ahli Shaklee dengan saya. Boleh hubungi saya melalui media sosial di bawah.

LinkLinkFacebookYouTubeTikTokLink

Sudi-sudilah follow saya di media sosial :) Klik Shaklee logo untuk daftar keahlian

Penaja Blog Mega Shaklee

Master Norita Idris dan Master Naquib

Siapa saya ? Belle Arshad/ Nabilah Arshad

No ID 1194529

Pengguna setia lebih dari 13 tahun dan bantu mereka menjana pendapatan dengan Shaklee

LinkInstagramFacebookYouTubeTikTokLink

Sudi-sudilah follow media sosial saya. Dan klik logo Shaklee untuk register keahlian :)

Baca artikel lain juga :