Cara Log In Shaklee Online Untuk Ahli Shaklee

Ditulis oleh Belle Arshad, Rabu 12 April 2023.

LinkInstagramFacebook

Hi Shaklee Family ! Selalunya selepas upline register kan keahlian, perkara pertama yang anda dapat adalah ID dan password.  Saya kat sini akan tunjukkan cara-cara yang mudah untuk anda log in online. Baca sampai habis tau :)

Sekiranya anda belum jadi ahli Shaklee, anda klik di sini.

Anda akan dibawa ke window baru yang memaparkan laman sesawang Join Now.

Isi maklumat untuk join keahlian, supaya Shaklee dapat record maklumat anda. Klik Join Now! / Sertai Sekarang! untuk step seterusnya.

Step 1  : Taip di Browser dan Log In

Taip www.shaklee.com.my di ruangan browser. 

Step 2 : Klik LOGIN

Kemudian, klik LOG IN.

Step 3 : Isi Details

Keluar Shaklee Distributor Login. Boleh dah masukkan Shaklee ID dan Password. Info ini anda akan dapat dari no telefon message atau melalui email yang didaftarkan.

Step 4 : Dashboard Dan Menu Home

Sekarang anda dah masuk dalam Shaklee sistem. First thing yang anda akan nampak adalah "Dashboard". Di situlah anda akan nampak performance Personal UV, Group UV, Effective Rank dan Total Bonus. Di sini juga ada menu Home, About, My Benefits, Business Center, Resources dan sebagainya. Nanti boleh explore sendiri info pada setiap bahagian :) 

Step 5 : Personal Details

Di Menu My Account, ada beberapa personal details anda sebagai pengedar Shaklee yang sah. Anda boleh isi detail atau update bank account detail anda di sini. Anda juga boleh tahu berapa nilai e-voucher anda pada Menu E-Voucher.

Step 6 : Business Center

Ini part penting sebagai Business Leader, bahagian Business Center. Di sini lah tempat planning untuk grow dalam business. 

Starter Kit

Starter Kit ini adalah pemula pengedar Shaklee. Boleh download semua Starter Kits; ada Product Guide, Business Guide, Price List (DN), Price List (RP) and Business Opportunity Guide.

Genealogy

Di sini ada senarai downlines SID profile information. Anda boleh check juga Personal UV, Personal PV, Net UV, Group UV dan Group PV.

Bonus Inquiry

Untuk lihat simulasi bonus.

UV Transfer

Untuk trasnfer UV anda kepada downlines.

Kalau tak berapa clear sangat dalam sistem ni, jangan lupa untuk tanya upline tau. Mereka sudi bantu anda :) Takpa slow-slow cuba belajar dan explore okay.

Step 7 : Shop

Di Menu Shop, macam-macam produk Shaklee yang anda boleh explore dari kesihatan, kecantikan dan penjagaan rumah. Boleh baca di sini untuk tahu cara-cara pembelian product secara online.

Step 8 : Resources

Di bahagian Resources ini anda boleh dapatkan info Campaign, PDFs, Videos Products dan sebagainya. Anda juga boleh download tau untuk kegunaan anda sendiri.

Step 9 : Shaklee Info di Laman Home

Pada ruangan Home, pelbagai info yang Shaklee sediakan untuk anda ambil maklum. Dari vision Dr Forrest C. Shaklee, The Shaklee Difference sehinggalah The Landmark Study yang dijalankan oleh nutrition researcher, Dr. Gladys Block dan Telomere Study yang dijalankan oleh Shaklee Scientific Advisory Board Member Dr Elizabeth Blackburn.

“ We make products that are gentle on the environment and never tests on animals. I will never create a product that will harm one tissue cell in the body. ”

 

Dr. Forrest C. Shaklee
Founder, Shaklee Corporation

 


Step 10 : Promotion Di Laman Home

Jika anda scroll ke bawah lagi di bahagian Home, anda akan dapati Promotions yang ada pada bulan tersebut.

Step 11 : Poster Di Laman Home

Di bawah lagi anda akan nampak posters promotions pada bulan tersebut. Anda boleh download dan boleh dijadikan kegunaan anda sendiri.

Nak Join Jadi Ahli Pengedar Shaklee ?

Jom jadi dropship atau agent? atau nak jadi ahli makan vitamin Shaklee yang selamat? Boleh whatsapp saya terus. Anda boleh join Shaklee serendah RM 35 sebagai pendaftaran atau anda boleh dapatkan FREE REGISTRATION dengan pembelian set Shaklee promo :)


#nextlevelblogging

#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

Klik pada gambar di bawah untuk direct ke Whatsapp  saya atau anda boleh terus scan QR Code.

Klik pada gambar di atas untuk terus ke laman register keahlian.

SID: 1194529. Nabilah Arshad

Pengguna Shaklee lebih 13 tahun. Family pengguna dari tahun 2003.

Bantu ramai dalam menaiktaraf kesihatan mereka dan

bantu ramai jana income dengan bisnes Shaklee.

LinkInstagramFacebook

Lawati media sosial saya. Klik icon di atas :)

Baca hot artikel yang lain juga :