Multivitamin Shaklee Berwajah Baru

Ditulis Belle Arshad, Khamis 1 Jun 2023.

Vita-Lize Shaklee adalah multivitamin dan mineral pertama di dunia. Since 1915, makna kata dah 108 tahun lah Vita-Lize ni. Nama lamanya adalah Vitalea, jadi sekarang dengan formula yang baru tetap power kesannya bertukar nama jadi Vita-Lize. Dan dulu pada tahun 1915, namanya "Vitalize-Mineral".

Kalau nak tahu singkatan orang dok panggil Vitamin Vitamin tulah dari nama "Vitalize-Mineral" Shaklee ni. Bangga kan jadi pengguna Shaklee yang dah lama dalam pasaran dan kehebatannya dalam mengubah kesihatan pengguna lebih baik.

Dalam setiap tablet Vita-Lize ni ada Nutrisi Harian yang lengkap, diekstrak daripada sayuran dan buah-buahan, 12 Vitamin dan 7 Mineral penting, seperti disarankan oleh RDA.

Tablet Vita-Lize ni disaluti serbuk nutrisi-spirulina. Ia dihasilkan dengan latest method dan teknologi eksplosif yang kompleks iaitu "Explo-Tab". Ia tablet multivitamin yang terpantas di dunia terlarut dalam air dan dalam badan manusia.

LinkInstagramFacebookLink

VITA-LIZE BERWAJAH BARU

Vita-Lize yang terkini mengandungi 25 jenis multivitamin dan mineral untuk tampung keperluan tubuh badan manusia. Kita ada kalanya tak cukup nutrients dari makanan seharian dan makanan yang rosak nutrisinya melalui masakan yang panas dan penyediaan yang tak bersesuaian, jadi di sini perlunya Vita-Lize untuk tampung jurang nutrisi.

Dengan pengambilan 2 tablets Vita-Lize mengandungi 600 mcg folic acid, di mana mencukupi untuk ibu mengandung untuk ambik ketika mengandung setiap hari supaya dapat elak bayi daripada spina bifida (kecacatan tulang belakang sejak lahir). Dan Vitamin B yang mencukupi untuk elak stress, kesihatan rambut.

Formula baru ini dengan sistem pemghantaran salutan mikro berpaten supaya penyerapan folic acid ni lebih berkesan dalam tubuh badan manusia. Bagus sangat formula baru ni!

Anda ada masalah ini? Kurang mikronutrien dalam badan?

Manfaat Vita-Lize

Tingkatkan tenaga, kecergasan tubuh badan, kekuatan mentaldan bantu lebih fokus dalam pekerjaan dan pembelajaran seharian.

2. Pelengkap Nutrisi

 Amalan diet tidak seimbang dalam seharian menjadikan kita perlukan vitamin dan mineral untuk menampung jurang nutrisi itu. Anemia dan bagi mereka yang low HB, ibu mengandung sangat memerlukan vitamins ini untuk kawal tekanan darah.

3. Metabolisme

 Vita-Lize ini dapat meningkat kadar metabolisme, dan bantu kawal berat badan ideal. Dan ia juga dapat bantu melambatkan proses penuaan.

4. Elemen Penting Tubuh Badan

 Ia bantu memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru dalam badan, bantu proses tumbesaran dan pertumbuhan rambut, otot, kuku, hormon dan menjaga kesihatan tiroid.

5. Melindungi Organ

 Melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.

6. Bantu Hasilkan Insulin

 Apabila insulin dapat berfungsi dengan optimum, maka gula dalam darah pun akan stabil dan dapat elak diabetes.

LinkInstagramFacebookLink

Shaklee ada landmark study. Kajian ini dari pakar dalam kajian dan juga dari 3rd party yang tiada kaitan dengan Shaklee. So lebih 'genuine result', lebih tulen keputusan ni bila 3rd party yang jalankan landmark study. Apa benda landmark ni? Anda mesti curious. Ia adalah penanda aras kepada keyakinan terhadap produk Shaklee. Kos untuk kajian ini menelan belanja puluhan ribu sehingga juta.

Shaklee ni betul ambik risiko! Kalau result negatif dan beri kesan buruk pada pengguna pun Nutrition Journal ni tetap kena publish. Tapi...result positif masyaa Allah!

So macam mana Landmark Study ni dibuat?

Terbukti jelas pengguna Shaklee ni mempunyai risiko yang lebih rendah untuk dapat chronic diseases seperti diabetes, serangan jantung, kegagalan fungsi jantung dan strok. Bacaan kolesterol badan mereka pun semakin rendah. Makin kagum saya dengan keberkesanan dan selamatnya Shaklee!

Stay Tuned Vita-Lize New Formula !

Jom sama-sama take part fun quizes dan lucky draw. Dapatkan multivitamin shaklee Jun 2023 ni dengan saya :)


#nextlevelblogging

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#blogmegashaklee

Belle : 010-567 1157 (Klik untuk whatsapp dan dapatkan bimbingan dari saya)


SID 1194529. Nabilah Arshad

Pengguna Shaklee lebih 13 tahun. Family pengguna Shaklee since 2003.

Bantu ramai jana side income dan sihat dengan Shaklee.

Baca hot artikel yang lain juga:

Penaja Blog Mega Shaklee