Hari Raya Dengan Shaklee

Ditulis oleh Belle Arshad, Isnin 24 April 2023.

Selamat menyambut Hari Raya semua ! Taqaballahu minna wa minkum. Semoga Allah menerima segala puasa dan amalan kita semua. Raya tahun ni tak kalut macam tahun lepas kann syukur alhamdulillah, semuanya dapat kita prepare awal. Dan dan pulak sehari sebelum Raya, saya dapat rasa kontraksi nak bersalin haha.

LinkInstagramFacebookLink

Jangan tertipu! Belum ada bukaan serviks. Dah balik dari hospital, kontraksi makin slow. Jadi sambung lah kita beraya. Baby memang betul nak beraya dalam perut. Nak bagi can pada ibunya untuk meraikan raya di luar rumah haha. 

Rendang ayam boek.

Balik dari hospital, terus isi kuih raya di rumah mentua yang dekat je dengan rumah saya.

Walaupun tak dapat beraya bersama keluarga sendiri sebabkan risau memang tunggu hari je nak bersalin, mujur alhamdulillah rumah keluarga mentua memang dekat saja dengan rumah. Tak berani lah nak berjalan jauh, tak mahu ambil risiko bersalin di dalam kereta haha. Sambil berhari raya, bisnes Shaklee pun tetap jalan walaupun di mana jua saya berada.

Shaklee ni bisness kesihatan, bisnes vitamin. Jadi sentiasa ada demand dari customers. Ada yang nak vitamin sendi dan vitamin tenaga untuk pulang ke kampung pun berurusan dengan saya. Ada juga yang nak topup vitamin dengan saya sebab raya ni memang banyak makan jadi nak set detoks! Eh bagusnyaa macam-macam set vitamin ada, semuanya kena pada keperluan customers.

2. Bisnes Shaklee Bisnes Flexible

Flexible ni memang menyenangkan hidup. Tak perlu lah nak bawa ke hulur-hilir laptop ke files. Dengan handphone, bisnes Shaklee dapat diselesaikan dengan key in order online, atau coaching downlines. Andai kita ada masalah kesihatan seperti sakit atau cuti nak bersalin, kita boleh minta bantuan uplines untuk uruskan bisnes sekejap. Memang mudah sangat.

3. Insentif Shaklee Masuk Awal

Haaa insentif shaklee cash bonus hasil berbisnes Shaklee dah siap beri awal lagi haritu, 13 April. Yang sepatutnya Shaklee masukkan direct to account adalah pada 14 haribulan setiap bulan tapi terlajak awak Shaklee bagi bulan ni untuk leaders buat persiapan raya dengan lebih awal. Seronok kan, tengah bulan pun asyuk :)

Jom Saya Share Beberapa Vitamin On Demand Yang Perlu Ada Masa Raya 

Di musim perayaan ni, kita kena prepare lebih untuk vitamin sendiri, keluarga dan juga untuk tingkatkan imun kita bila berhadapan dengan ramai orang. Yelah macam-macam penyakit sekarang ada, musim batuk dan selsema ni memang berleluasa masa raya ni. 

Saya dan anak-anak pun baru je baik dari batuk yang teruk masa Ramadan lepas. Mujur alhamdulillah tak berpanjangan sebulan dan tak beri risiko pada paru-paru, nak nak pula saya sarat mengandung memang memerlukan sangat vitamin. Allah Asy-syafii Allah Maha Menyembuhkan.

Apa yang saya ambil setiap hari untuk baikkan batuk dan selsema saya semulajadi semasa sarat mengandung ni adalah Omega untuk anti radang, Nutriferon untuk kuatkan imun saya lawan virus dan parasit dalam badan, Vitamin C untuk topup kuatkan sistem imun, Vivix sebagai penghasilan sel baru dan repair abnormal sel dan Zinc sebagai antibacterial semulajadi.

Jadi saya kongsikan beberapa vitamins yang perlu anda ada masa raya ni :

Omega Shaklee ni memang da bomb untuk buang lemak paling dalam badan. Memang ngam bila kita ambil masa raya ni.

Phytocol ST boleh dijadikan hadiah buat kedua mak ayah kita untuk pelihara jantung mereka. Anda pun boleh amalkan juga tau.

Herblax dijadikan set detoks, dapat cuci usus selepas dah makan bermacam-macam jenis makanan yang berminyak banyak, rendang, kuah lodeh dan sebagainya.

Lecithin sebagai pemecah lemak pada saluran darah, dan dapat turunkan berat badan.

Untuk yang nak kurus atau maintain berat badan sihat boleh refer entry set kurus dengan set hello new you :)

Vitalea Children multivitamin yang cukup nutrisi untuk anak-anak dan dapat mengurangkan jangkitan dan bantu anak tak akan picky eater.

Nutriferon sangat penting di kala perayaan untuk boost imun anda dan anak-anak. Ia dapat meningkatkan fungsi interferon untuk lawan virus dan parasit dalam badan. Standby untuk bantu baik flu, batuk dan demam tau!

Hero Kiddo Gummy Bear ni memang sedap berperisa cherry elderberry. Sangat bagus untuk tingkatkan sistem imun anda dengan penyakit berjangkit. Kandungannya vitamin C, D, Zinc dan Elderberry Extract.

Jangan lupa dapatkan promo Raya ni.

Dengan 2 Phytocol ST anda dapat jimat berganda, hanya RM 238. Boleh share dengan adik beradik atau kawan.

Phytocol ST jarang diiklan kerana tak ramai tahu manfaatnya sangat luar biasa. Ia dapat mencegah penyerapan kolesterol dan makanan masuk ke dalam darah, di mana ia dapat menurunkan kadar kolestrol jahat LDL dalam badan.

Buat anda atau mak ayah yang ada kolestrol tinggi, perlu masukkan Phytocol ST dalam list vitamin penting harian anda. Bila mana kesihatan jadi No 1, kita dah tak kisah dah untuk spend untuk vitamin terbaik ni. Kalau perlukan Vitamin Kulit Cantik, boleh ke page ini. Selamat Hari Raya Dengan Shaklee :)

Orang lain packing barang untuk balik kampung, tapi saya pula packing barang untuk ke hospital :D Jangan lupa bawa vitamin Shaklee di mana jua kita nak pergi. Nak energy meneran dengan baik in shaa Allah Vivix dan Resv dapat bantu! Allah..Allah terima kasih lahirkan scientists bijak pandai dalam mencipta vitamin Shaklee ni.

#nextlevelblogging

#blogmegashaklee

#shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

Nak produk Shaklee atau vitamin Shaklee boleh terus hubungi saya. Servis lajuuuu. Belle 010-5671157 atau klik je pada gambar di bawah. Easy peasy lemon squesy :)

SID 1194529. Nabilah Arshad

Pengguna Shaklee lebih 13 tahun. Family pengguna Shaklee since 2003.

Bantu ramai jana side income dan sihat dengan Shaklee.

Hadza min fadli rabbi. Ini lah limpah kurniaan Tuhanku Allah.

LinkInstagramFacebookLink

Sudi-sudi lah lawati media sosial saya :) Boleh register Shaklee member dengan tekan logo Shaklee di kanan.

Baca juga hot artikel yang lain :

Penaja Blog Mega Shaklee

Master Norita selaku penaja besar Projek Blog Mega Shaklee 2023.