Review Projek Blog Mega Shaklee 1.0

Mastermind kepada #blogmegashaklee ini adalah dari master coordinator yang hebat iaitu Master Norita dan Master Salwa dari empayar business Euphoria. Upline saya, Senior Key Coordinator Rusima yang mempelawa untuk join Blog Mega Shaklee. Sangatlah teruja untuk join sebab sebelum ni saya hanya aktif di platform Instagram, Facebook dan Tiktok.

Bayangkan 13 tahun dah tak menulis di blog! Haha tapi jangan pernah give up sebab skill semua ini boleh diasah. Ini yang best bila dalam Shaklee, banyak ilmu yang mereka yang hebat saling berkongsi, tinggal kita untuk sahut tangan dan bergerak sama.

Saya terlepas untuk mendaftar Blog Mega Shaklee 1.0. Tapi takpa, saya cepat-cepat whatsapp Master Salwa mengenai Blog Mega Shaklee 2.0. Bersyukur saya selepas 2 minggu leaders lain selesai dengan tugasan mereka, Blog Mega 2.0 akan diteruskan untuk leaders yang sudah join dan yang masih belum pernah join untuk tugasan ini.

Apa yang saya dapat dari mereka yang join Blog Mega Shaklee 1.0

Upline saya, Hajah Rusima juga bertungkus lumus menyiapkan artikel blog walaupun beliau merupakan leader yang banyak pengalaman. Ini memberi inspirasi kepada semua untuk sentiasa teruskan berusaha dan menimba ilmu. Boleh baca penulisannya mengenai Intermittent Fasting dan Set Kurus Shaklee  di blog beliau.

Semangat leader baru ini perlu dicontohi. Dengan adanya leader baru dalam projek ini memberi idea dan inspirasi yang lebih fresh. Bersesuaian dengan hashtag kami #blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023

Nampak tu Vivix beratur ! Minuman antioksida dan anti radang NO 1 di Malaysia ada promo February ni. Vivix ini lah yang pemenang utama dapat. WOW terima kasih sponsor hadiah Master Norita.

2. #Blogmegashaklee memberi penjenamaan Shaklee lebih gah lagi sebagai pilihan brand kesihatan ! Di google search engine merata-merata mereka akan terjumpa mengenai info kesihatan Shaklee dari semua pengedar Shaklee. Fuh! Ini memberi lebih keyakinan kepada semua untuk mencuba produk Shaklee yang selamat, berkesan dan efektif.

3. Bukan itu sahaja, kesemua yang join Blog Mega Shaklee menerima hadiah hasil daripada join menulis blog dan brainstorm idea sama-sama. Seronoknya ! Antara hadiah yang diterima adalah Vivix, Collagen Powder dan Nutriferon. Bukan kaleng-kaleng produk kesihatan ni. Semuanya hasil saintis Shaklee. Saya pun nak juga dapat FREE ! hehe

Kenapa Blog Mega Shaklee 2.0 perlu diteruskan dan harapan saya 

Besar harapan saya untuk menulis blog ini kerana projek ini membantu saya untuk terus berkarya dalam blog mengenai kesihatan dan inspirasi, di mana dapat bagi banyak manfaat pada pembaca. Blog ini hasilnya bukan setakat hari ini tapi bertahun-tahun masih relevan dan kukuh di search engine! 

Blog ini dapat membuka ruang kepada saya membesarkan lagi business Victory Vitamin kepada semua tak kira kepada golongan pelajar, mempunyai pekerjaan hakiki atau pun suri rumahtangga seperti saya. 

JADILAH SEPERTI BERLIAN, BERHARGA DAN LANGKA. 

TIDAK SEPERTI BATU BISA DITEMUKAN DI MANA-MANA. 

REBUT PELUANG UNTUK UBAH DIRI LEBIH SIHAT, BERJAYA DAN MEMBERI MANFAAT KEPADA UMMAH.

InstagramLinkFacebook